چگونه مطمعن شویم که وکیل مورد نظر ما فردی متناسب میباشد که میتواند ما را در امور مالیاتی یاری نماید، مي‌توان از مشورت يا مشاوره با چند وكيل و مقايسه راهنمایی‌های آنان استفاده نمود؛ اینگونه م

چگونه مطمعن شویم که وکیل مورد نظر ما فردی متناسب میباشد که میتواند ما را در امور مالیاتی یاری نماید، مي‌توان از مشورت يا مشاوره با چند وكيل و مقايسه راهنمایی‌های آنان استفاده نمود؛ اینگونه م

مشاوره مالیاتی تهران

مشاوره مالیاتی تهران


چگونه مطمعن شویم که وکیل مورد نظر ما فردی متناسب میباشد که میتواند ما را در امور مالیاتی یاری نماید، مي‌توان از مشورت يا مشاوره با چند وكيل و مقايسه راهنمایی‌های آنان استفاده نمود؛ اینگونه می‌توانیم وكيلي را كه آگاهي بيشتر و تجربه بيشتري در پرونده‌هاي درست و موفق داشته برگزینیم.

 

 

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است كه تجربه و آگاهي در زمینه وكالت به هيچ عنوان به سن و سال بر مربوط نمیباشد؛ زیراکه چه بسا وكلاي جوانی در این حرفه فعالیت نمایند كه آگاهي آنها از برخی وکلای باسابقه بسيار بيشتر باشد. هر چند که نقش تجربه در کلیه امور غیرقابل انکار است.

 

عامل مهم و اساسی در انتخاب يك وكيل، فارغ از مسائل فني و حقوقي، خصوصيات اخلاقي و حسن شهرت و اعتمادي میباشد كه افراد مختلف به وكيل دارند و به اين عامل مهم همواره بايدمورد توجه قرار گیرد.

 

وکلای زیادی هستند که در پرونده های مالیاتی قبول وکالت میکنند و در این زمینه فعال میباشند، امّا بهترین وکیل مالیاتی که به عنوان وکیل پرونده مالیاتی به فعالیت می پردازد، تمام خصوصیت های ذیل را دارد:

 

اخلاق مدار و منصف است

به قوانین مالیاتی تسلط کامل دارد

با تمامی بخشنامه ها و تبصره های مالیاتی کاملاً آشنا میباشد

 

دارای فن بیان قوی است و همچنین بر فنون مذاکره نیز آشنایی کاملی دارد

 

وقت شناس است و پرونده مالیاتی را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می نماید

 

با قوانین جدیدی که در زمینه امور مالیاتی وضع می شود به سرعت آشنا و بر آن مسلط می گردد

 

با رویه مرسوم ادارات مالیاتی و همچنین نحوه عملکرد هیات های حل اختلاف مالیاتی کاملاً آشنا است

 

وکیل پرونده مالیاتی به دلیل تخصص عالی که در حل و فصل پرونده های مالیاتی دارد به شما کمک می کند که  از طریق مشاوره مالیاتی آنلاین با وی بتوانید از بروز گرفتاری ها و جرائم مالیاتی که بعضاً بسیار سنگین میباشند جلوگیری نمایید و در واقع پیشگیری از مشکلات مالیاتی از طریق مشاوره مالیاتی بسیار سودمند خواهد بود.

 

همانطور که در ابتدا مطلب گفته شد  چنانچه پرونده ای در ادارات مالیاتی و هیات های حل اختلاف مالیاتی دارید و بر این عقیده میباشید که بنا به هر علتی حق و حقوق شما تضییع شده است، وکیل پرونده مالیاتی خبره و متخصص با توجه به خصوصیت هایی که در بالا به آن اشاره شد، وکیل پرونده مالیاتی شما می شود و تمام فن و تخصص و علم خود را بکار میگیرد تا از تضییع حقوق شما جلوگیری نماید و از میزان مالیات و جرائم مالیاتی شما تا میزان قابل توجهی بکاهد. همچنین در زمینه تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی بسیار به کمک شما خواهد آمد.

 

پس با توجه به آنچه که گفته شد استفاده و مشاوره گرفتن از یک وکیل مالیاتی لازمه شروع هر کسب و کاری میباشد.




نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : مشاوره مالیاتی , وکیل مالیاتی , وکالت مالیاتی , اداره مالیات تهران ,
بازدید : 110
تاریخ : دوشنبه 25 فروردین 1399 زمان : 11:54 | نویسنده : مشاوره مالیاتی تهران | نظرات (0)

کد امنیتی رفرش