مشاوره مالیاتی تهران

مشاوره مالیاتی تهران


اگر شما صاحب شغلی باشید حتما تا به حال با مالیات و اظهارنامه مالیاتی برخورد داشته اید ، مالیات مشاغل به صورت مستقیم از در آمد شما دریافت میگردد. و چون مقوله مایات بسیار گسترده است حتما باید در این خصوص از مشاوران مالیاتی کمک بگیرید لطفا در ادامه این مطلب با ما باشید تا شما را بیشتر در این خصوص یاری کنیم.


ادامه مطلب


برچسب ها : مالیات مشاغل , مشاوره مالیات , مالیات بر در آمد ,
بازدید : 113
تاریخ : جمعه 06 تیر 1399 زمان : 10:39 | نویسنده : مشاوره مالیاتی تهران | نظرات (1)

مشاوره مالیاتی حوزه های مختلفی دارد،مالیات بر ارث یکی از مهم‌ترین انواع مالیات در جهان به شمار میرود  و درامد فراوانی را برای دولت‌ها به همراه دارد. مالیات ارث باوجود سادگی ظاهری خود پیچیدگی‌های فراوانی دارد که وراث را هنگام دریافت ارث سردرگم مینماید. برای آگاهی بیشتر در این خصوص در ادامه مطلب با ما همراه بمانید.


ادامه مطلب


برچسب ها : مشاوره مالیات , مالیات بر ارزش افزوده ,
بازدید : 123
تاریخ : شنبه 20 اردیبهشت 1399 زمان : 11:52 | نویسنده : مشاوره مالیاتی تهران | نظرات (1)

 کارفرمایان و کارگران در طول مدت همکاری خود قطعا با برخی مسائل روابط کار روبرو خواهند شد که در بسیاری موارد حل آنها نیازمند مشورت با یک مشاور بیمه و قانون کار مبیاشد. مواردی که گاه می‌توان با گرفتن یک مشاوره تلفنی رایگان قانون کار آن را حل نمود تا آنکه کار به دعاوی حقوقی کارگری و کارفرمایی بی انجامد،همانطور که میدانید مشاوره امری بسیر مهم چه در خصوص مشاوره مالیاتی یا مشاوره بیمه میباشد. لطفا در ادامه مطلب با ما همراه بمانید.


ادامه مطلب


برچسب ها : مشاوره مالیاتی , مشاوره بیمه , مشاوره آنلاین , بیمه بیکاری ,
بازدید : 120
تاریخ : چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 زمان : 11:21 | نویسنده : مشاوره مالیاتی تهران | نظرات (0)

وکیل مالیاتی در واقع زمانی میتواند به شما کمک کند که پرونده مالیاتی  دارید و یا میخواهید طرح دعوی به اداره مالیات کنید ،اینجاست که میتوانید با مشاوره مالیاتی و وکالت مالیاتی به یک فرد با تجربه در این خصوص کار را واگذار نماید زیرا چنین فردی از تمامی قوانین مالیاتی آگاه است واین میتواند در طرح دعوی مالیاتی بسیار به نفع شما تمام شود،لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


ادامه مطلب


برچسب ها : مشاوره مالیاتی , وکیل مالیاتی , وکالت مالیاتی , اداره مالیات تهران ,
بازدید : 112
تاریخ : دوشنبه 25 فروردین 1399 زمان : 11:54 | نویسنده : مشاوره مالیاتی تهران | نظرات (0)

مالیات بر ارزش افزوده مالیاتی جدیدی میباشد که امروزه توسط دولت ها وضع گردیده وباعث میشود که دولت بتواند هزینه های جامعه را رفع رجوع نماید.

در عصر جدید با تکیه  نمودن تنها بر درآمدهای نفتی که ذخایر محدود و پایان پذیر  دارند و قیمت بین‌المللی آن نیز متغییر می‌باشد، نمی‌توان ابزار لازم جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی دراز مدت در کشور را فراهم ساخت. مسئولیت‌های گسترده دولت در زمینه‌های متفاوت و خصوصا انتظار جامعه از دولت که استقرار امنیت، امکانات رفاهی و درمانی، آموزش و ... آحاد جامعه می‌باشد، هزینه‌های سرسام آوری را بر دولت تحمیل می‌نماید که تأمین آن از محل درآمدهای فروش نفت به هیچ وجه درست نمی‌باشد و امکان پذیر نخواهد بود. لطفا ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.


ادامه مطلب


برچسب ها : مالیات , مالیات بر ارزش افزوده , اداره کل مالیات , مشاوره مالیاتی ,
بازدید : 110
تاریخ : شنبه 09 فروردین 1399 زمان : 12:41 | نویسنده : مشاوره مالیاتی تهران | نظرات (0)

برای دریافت مالیات و امورمالی کشور دفاتر و سازمانهای دارایی مرتبی از سالیان بسیار دور از زمان فرمانروایی هخامنشیان در ایران وجود داشته است. در زمان ساسانیان اخذ مالیات صورت کاملتری داشت و سه نوع مالیات به نامهای اراضی، سرشماری و سرانه دریافت میگردید. پس از ظهور اسلام و در زمان حجاج بن یوسف ثقفی دفاتر مالیاتی از فارسی به عربی برگردانده شد اما در دوره سلجوقی با دستور عبدالملک کندری، وزیر طغرل، دفاتر مالیاتی مجدداً به فارسی نوشته شد .لطفا در ادامه مطلب این مقاله با ما همراه باشید.


ادامه مطلب


برچسب ها : مالیات , اداره مالیات , اظهارنامه مالیاتی , سازمان امور مالیاتی ,
بازدید : 115
تاریخ : شنبه 24 اسفند 1398 زمان : 11:13 | نویسنده : مشاوره مالیاتی تهران | نظرات (0)

 مالیات در ایران به دو روش علی‌الرأس و اظهارنامه مالیاتی محاسبه میگردد. امروزه نظام‌های مالیاتی پیشرفته تمایل دارند که  به جای شیوه‌ی علی‌الرأس که در آن مأموران اداره‌ی مالیات میزان مالیات پرداختی راتعین مینمایند، خوداظهاری را جایگزین کنند. خوداظهاری به این معنا میباشد که افراد حقیقی یا حقوقی اعلام می‌کند که در سالِ مالیاتی خود به چه میزان سود داشته و به چه میزان باید مالیات پرداخت نمایند. و برای اینکه شما بتوانید اظهارنامه مالیاتی خود را به نحو احسن تکمیل نمایید حتما باید از یک مشاور مالیاتی کمک بگیرید. درادامه مطلب شما را نسبت به اظهارنامه مالیاتی بیشتر آگاه خواهیم کرد.

 


ادامه مطلب


برچسب ها : مالیات , اظهارتمامه مالیاتی , مشاوره مالیاتی , مالیات بر ارزش افزوده ,
بازدید : 125
تاریخ : یکشنبه 11 اسفند 1398 زمان : 11:18 | نویسنده : مشاوره مالیاتی تهران | نظرات (0)

مشاوره مالیاتی تهران قصد دارد امروز برای شما بازدید کنندگان عزیز آدرس و شماره تلفن و اطلاعات ادارات مالیات غرب تهران درختی را درج نماید تا شما مودیان محترم بتوانید به کلیه اطلاعات آنها دسترسی داشته باشید .پرداخت مالیات ، وظیفه شرعی کلیه مشمولان مالیات در کشور میباشد و مودیان مالیاتی بایستی از طریق سامانه های مربوطه، نسبت به ثبت اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی و هم چنین ثبت گزارشات فصلی عوارض و مالیات بر ارزش افزوده (VAT) در موعد مقرر اقدام نمایند. در ادامه مطلب شمارا نسبت به آدرس و شماره تلفن این ادارات آگاه خواهیم کرد.


ادامه مطلب


برچسب ها : اداره دارایی , مالیات , آدرس اداره مالیات , تلفن مالیات , مالیات غرب تهران , مالیات غرب درختی ,
بازدید : 7758
تاریخ : یکشنبه 20 بهمن 1398 زمان : 11:04 | نویسنده : مشاوره مالیاتی تهران | نظرات (0)

امروزه باتوجه به پیشرفت های حاصل شده در دنیایی تکنولوژی و راههای بسیار افراد برای برقراری ارتباط بایکدیگر در سراسرجهان خدمات آنلاین نیاز اصلی و اساسی هر کسب کاری محسوب میشود. نقش مشاوره مالیاتی در زمینه های مختلف مالیات از قبیل مالیات بر برعملکرد، مالیات حقوق، مالیات ارزش افزوده ، مالیات کسب کار  و.... غیرقابل انکار است و باعث میشود بدانیم چگونه مالیات کمتری پرداخت کنیم در ادامه مطلب بیشتر در این خصوص توضیح خواهیم داد لطفا با ما همراه باشید.

 

 

 

 


ادامه مطلب


برچسب ها : مشاوره مالیاتی , مشاوره مالیاتی تهران , مالیات , اداره مالیات , سایت اداره مالیات , مشاوره مالیاتی آنلاین , مشاوره مالیات تلفنی ,
بازدید : 136
تاریخ : پنجشنبه 03 بهمن 1398 زمان : 12:03 | نویسنده : مشاوره مالیاتی تهران | نظرات (0)

در ابتدا به توضیح کلی مالیات میپردازیم، در واقع مالیات پولی میباشد که براساس قانون توسط افراد یک جامعه برای تأمین مخارج عمومی به دولت باید پرداخت شود تا دولت با این در آمد بتواند نیاز های جامعه را رفع و رجوع کند و مالیات انواع گوناگونی دارد. که در ادامه مطلب قصد بر این است که شما را با مالیات حقوق آشنا نمایم.

 


 

 



ادامه مطلب


برچسب ها : مالیات،مشاوره مالیات , مالیات حقوق , وکالت مالیاتی , مالیات بر درآمد , مشاوره مالیات حقوق , مالیات ارزش افزوده , قوانین مالیاتی ,
بازدید : 142
تاریخ : یکشنبه 29 دی 1398 زمان : 11:40 | نویسنده : مشاوره مالیاتی تهران | نظرات (0)
تعداد صفحات : 3